Hotline
Hemen arayın
Kapat / Close
Kapat / Close

TEKLİF AL

Adınız Soyadınız

E-posta adresiniz

Telefon

Mesajınız

Menü

Bakım ve Servis

Bakım ve Servis

Bakım teknolojik bir ürünün ve/veya sistemin sürekliliği ve uzun ömürlü olması açısından çok önemli bir unsurdur. Bu nedenler özellikle kurumsal firmalar periyodik bakımlarını aksatmadan yapmakta veya dış kaynaklar ile yaptıkları anlaşmalar ile yaptırmaktadırlar. Sunuculardan, yangın alarm sistemlerine, bilgisayar ve laptoplardan, kesintisiz güç kaynaklarına kadar aklınıza gelebilecek bir çok sistem ve ekipmanlarının ihtiyaca göre üç, altı ve oniki aylık periyotlarda bakıma ihtiyacı vardır. Bir çok işveren için bakım maliyetleri gereksiz olarak görünse de, bakımsız sistemlerin arızalandığı durumlarda meydana getirdiği iş kaybı ve maddi hasar yapılacak olan bakım anlaşmalarından çok daha pahalı olabileceği gibi ön görülemez bir masraf haline gelecektir.

Arızalanan sistemlere, özellikle bilgi, iletişim ve güvenlik hizmeti sağlayan sistemlere, çok hızlı bir şekilde yerinde servis verilmesi iş kesintisini en aza indirmek ve güvenlik unsurlarının sürekliliğini sağlayabilmek için önem arz etmektedir. Bu nedenle kurumlar servis anlaşmalarını düzenlerken servis desteği veren firmalardan ilk tepki süresi (SLA) taahhüdü alarak sözleşmelerini yapmaktadırlar. Kurumlar için arıza durumunda hangi firmanın en geç kaç saat/gün içerisinde oluşan sorunlara müdahele edileceğini bilmesi gerekmektedir. Servisi veren firmaların ilgili iş konusunda uzmanlar bulundurması da dikkat edilen diğer bir konudur.

Probilgin olarak sağlamakta olduğumuz tüm çözümlerimiz için bakım anlaşmaları ve farklı seviyelerde servis anlaşmaları yapmaktayız. Siz de sorumlusu olduğu olduğunuz sistemlerin uzman ekiplerimiz tarafından bakım ve servis konularının takip edilmesini istiyorsanız sitemizin sağ üst köşesinde bulunan Teklif Al butonuna tıklayarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.